سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادکلن زنانه black opium

همه چیز درباره یادکلن زنانهBlack opium:

خانم های جوان دیگر به دنبال رایحه های تکراری و قدیمی نیستند و دوست دارند از رایحه های که حس شور و شوق را در آن ها زنده می کند استفاده کنند. با ما همراه باشید با ادکلن زنانه Black opium.

ادکلن بلک اوپیوم (Black Opium) یکی از آن ادکلن هایی است که باعث ایجاد شور جوانی در خانم ها می شود و حس بسیار خوبی را به آن ها منتقل می کند.

همچنین شیشه ادکلن بلک اوپیوم بسیار زیبا و جذاب ساخته شده است و حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.

این ادکلن از برند ایو سن لوراندارای رایحه ی شیرین و تند است و خانم های شیک پوشی که علاقه ی زیادی به عطر های تند دارند می توانند از ادکلن بلک اوپیوم زنانه در مجالس و مهمانی ها استفاده کنند.

ادکلن زنانه Black opium مناسب برای چه فصلی؟

این ادکلن دارای رایحه ی شیرین و تلخ با طبع گرم است. با توجه به رایحه های که در آن بکار رفته است، ادکلنی عالی برای فصل های سرد سالمخصوصا پاییز و زمستان می باشد.

اگر می خواهید روزهای سرد سال را با عطری خوب سپری کنید، ادکلن بلک اوپیوم(Black Opium) می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

 

بلک اوپیوم(Black Opium)، رایحه ی مجلل زنانه با عطری پر از رمز و راز و انرژی، یک رایحه ی زمینی قوی می باشد.

این ادکلن قطعا برای ساخت نسلی جدید از رایحه های اغوا کننده به وجود آمده است. از نت های گرم اولیه اش گرفته تا نت های حساس میانی آن، کاملا قابل استفاده برای انواع مناسبت ها و مکان ها است.

فرمولاسیون:

زمانی که حس هیجان انگیز قهوه  با عطر گل یاس آمیخته میشود؛ حسی پر جنب و جوش و با نشاط همراه با یک تضاد عطری بسیار مطلوب به وجود می آید.

نت های اولیه در ادکلن زنانه Black Opium:

شکوفه پرتقال، فلفل صورتی، گلابی

نت های میانی در ادکلن زنانه Black Opium:

شیرین بیان، قهوه، یاس

نت های پایانی در ادکلن زنانه Black Opium:

چوب کشمیر، سدر، نعناع هندی، وانیل

چطور از ادکلن Black Opium استفاده کنیم؟

 

برای مشاهده ادامه این مطلب به سایت شاپینوس مراجعه کنید و یا با کلیک بر روی ادکلن زنانه black  همچنین برای مشاهده کلیه محصولات 

 

آدرس: تهران – خیابان انقلاب ، خیابان 12فروردین ، بین روانمهر و لبافی نژاد ، نبش کوچه مینوئی ، پلاک 199 ، طبقه 2 تلفن: 25 66 17 66 (021) داخلی 20 و 21